Za cel postawiłam sobie poznawać branżę hotelarską. A Forum Profit Hotel był idealną okazją, żeby w temat się zagłębić. Panele, w których udział brali eksperci i praktycy branży były sporym zastrzykiem wiedzy na temat kondycji hotelarstwa w Polsce i w Europie.
Prelegenci byli naprawdę dobrze przygotowani do swojej roli. Mnie szczególnie uwiodły szczere wypowiedzi prezesa Arche, Władysława Grochowskiego. Podoba mi się to, że ta branża jest tak bardzo różnorodna. A każdy ma swój przepis na sukces, zazwyczaj okupiony serią pomyłek i bogatym doświadczeniem. Podoba mi się również to, że tak mało było tam „ściemy”, a dominowała jednak chęć dzielenia się swoim doświadczeniem.
Szkoda, że podczas panelów, tak mało czasu poświęcono na tematy związane z budowaniem marki hotelu. Choć ze sceny poszło jednak dobre przesłanie, że trzeba oddzielić sprzedaż od marketingu. Mam nadzieję, że coraz więcej przedsiębiorców będzie tak uważać.
Tymczasem!
Magda
Relację z FORUM PROFIT HOTEL 2016 znajdziecie tu.
GALERIA ZDJĘĆ XI FORUM PROFIT HOTEL 2016 (autor foto: Wojciech Bedyński)
