Warsztaty

Szkolenie dla działu sprzedaży

A gdyby tak spróbować sprzedawać inaczej? Operować historiami, uwodzić klientów anegdotami i być subtelnym projektantem ich emocji. Zobacz, jak pomogą Ci w tym warsztaty ze storytellingu.

Warsztaty prowadzi doświadczona trenerka z ponad 25-letnim stażem pracy w telewizji. Specjalizuje się również w treningach wystąpień publicznych oraz warsztatach ze storytellingu i komunikacji.

POBIERZ PDF Z OFERTĄ


Szkolenie z komunikacji w zespole

Jak przekazywać informację zwrotną? Jak budować wspólną wartość zespołu? Jak dbać o aspekty zadaniowe i społeczne zespołu? Jak akceptować i wzmacniać potencjał zespołu płynący z jego różnorodności? Tego dowiecie się podczas szkolenia dla pracowników hotelu.

Dwudniowe warsztaty prowadzi trenerka z 12-letnim doświadczeniem pracy, wykładowca akademicki, psychoterapeutka Gestalt oraz autorka warsztatów z asertywności.

POBIERZ PDF Z OFERTĄ


Szkolenie z obsługi gościa hotelowego

Praca z gośćmi hotelowymi jest za każdym razem inna. Każdy nowy gość wnosi coś nowego do wspólnej przestrzeni hotelowej – własną energię, styl zachowania, sposób mówienia, oczekiwania i wymagania. Każdy jeden gość we wspólnej przestrzeni wpływa na jakość doświadczenia pozostałych gości.
Umiejętne reagowanie na wymagających gości, tworzy klimat miejsca, w którym każdy czuje się zaopiekowany, gdyż wie, że w sytuacji kryzysowej personel hotelowy zadziała odpowiednio.

Dwudniowe warsztaty prowadzi trenerka z 12-letnim doświadczeniem pracy, wykładowca akademicki, psychoterapeutka Gestalt oraz autorka warsztatów z asertywności.

POBIERZ PDF Z OFERTĄ