O mnie

Doba ma tylko 24 godziny, a tydzień tylko 7 dni. Ambitne plany nowych działań muszą poczekać i ustąpić miejsca piętrzącym się bieżącym sprawom. Ani się nie obejrzysz, a kolejny rok przeleci przez palce. Choć nie było źle, to nie było też efektu WOW! To będzie ta premia? Czy jednak nie?

 

Mało optymistyczny scenariusz, prawda?

 

Niestety, taka jest rzeczywistość bardzo wielu firm. Europejski Ranking Innowacyjności 2017 mówi, że Polska w każdej kategorii pomiaru nowoczesności wypada gorzej niż średnia unijna. Nadmierne obciążenie bieżącymi zadaniami, brak kapitału czy trudności organizacyjne są wskazywane jako najczęstsze przyczyny małej kreatywności. Efekt?

 

Nie szukamy nowych dróg, a korzystamy z najbardziej powszechnych rozwiązań. Czy jest to jednak zawsze sposób, by pozyskać gościa? Zwiększyć dochód? Zyskać akceptację?

 

Pozwól, że podsunę Ci kilka rozwiązań na to, jak trafić do klienta i budować jego lojalność. I jak tworzyć markę hotelu, która w oczach gościa będzie atrakcyjna i odpowiedzialna. A to wszystko poparte moim 15-letnim doświadczeniem w marketingu i dziennikarstwie oraz wiedzą z zakresu psychologii i ekonomii behawioralnej.

 

Czytaj i wdrażaj podpowiedzi, które znajdziesz na blogu. Korzystaj z narzędzi, które bezpłatnie udostępniam. A w razie potrzeby krzycz! Pomogę!

 

Niech przyjaźń z Markowym Hotelem przełoży się na naprawdę zadowolonych gości hotelowych. Wyższe zyski dla Twojego obiektu. Słowo uznania od szefa: „Dziękuję, dobra robota!” i Twoje zadowolenie.

 

Powodzenia!
Magda

 

E-mail: magda@markowyhotel.pl
Strona firmowa: www.fanfar.pl
Profil na LinkedIn: www.linkedin.com/in/fularska
Profil na Instagramie: www.instagram.com/markowyhotelpl