O mnie

Doba ma tylko 24 godziny, a tydzień tylko 7 dni. Ambitne plany nowych działań muszą poczekać i ustąpić miejsca piętrzącym się bieżącym sprawom. Ani się nie obejrzysz, a kolejny rok przeleci przez palce. Choć nie było źle, to nie było też efektu WOW! To będzie ta premia? Czy jednak nie?

Mało optymistyczny scenariusz, prawda?

Niestety, taka jest rzeczywistość bardzo wielu firm. Europejski Ranking Innowacyjności 2017 mówi, że Polska w każdej kategorii pomiaru nowoczesności wypada gorzej niż średnia unijna. Nadmierne obciążenie bieżącymi zadaniami, brak kapitału czy trudności organizacyjne są wskazywane jako najczęstsze przyczyny małej kreatywności. Efekt?

Nie szukamy nowych dróg, a korzystamy z najbardziej powszechnych rozwiązań. Czy jest to jednak zawsze sposób, by pozyskać gościa? Zwiększyć dochód? Zyskać akceptację?

Pozwól, że podsunę Ci kilka rozwiązań na to, jak trafić do klienta i budować jego lojalność. I jak tworzyć markę hotelu, która w oczach gościa będzie atrakcyjna i odpowiedzialna. A to wszystko poparte moim 15-letnim doświadczeniem w marketingu i dziennikarstwie oraz wiedzą z zakresu psychologii i ekonomii behawioralnej.

Czytaj i wdrażaj podpowiedzi, które znajdziesz na blogu. Korzystaj z narzędzi, które bezpłatnie udostępniam. A w razie potrzeby krzycz! Pomogę!

Niech przyjaźń z Markowym Hotelem przełoży się na naprawdę zadowolonych gości hotelowych. Wyższe zyski dla Twojego obiektu. Słowo uznania od szefa: „Dziękuję, dobra robota!” i Twoje zadowolenie.

Powodzenia!
Magda

BIO

Nazywam się Magdalena Fularska-Pacholczak i od ponad 15 lat zajmuję się komunikacją marketingową. Jestem właścicielką agencji Fanfar PR i autorką bloga dla hotelarzy markowyhotel.pl. Tworzę komunikację dla firm z sektora AGD, galerii handlowych, e-commerce, portali noclegowych oraz oczywiście branży HoReCa.

Z radością dzielę się wiedzą podczas konsultacji i warsztatów. Jestem absolwentką Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej oraz Szkoły Strategii Marki prowadzonej przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Piszę dla mediów branżowych, takich jak: „Świat Hoteli”, „Biznes Hotel”, „Hotel Management”. Byłam gościem programu o marketingu i hotelarstwie „Show Must Go On”.

Pracuję ze świetnym zespołem: graficy, programiści, dziennikarze, fotografowie dzięki czemu jesteśmy w stanie kompleksowo realizować nawet największe projekty.

Zapraszam do współpracy!

E-mail: magda@markowyhotel.pl
Strona firmowa: www.fanfar.pl
Profil na LinkedIn: www.linkedin.com/in/fularska
Profil na Instagramie: www.instagram.com/markowyhotel

Opinie

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Pani Magda realizowała dla mnie trzy przedsięwzięcia, większe i mniejsze, a do każdego z nich podchodziła bardzo indywidualnie i perfekcyjnie. Po wspólnych ustaleniach sama zajęła się wszystkimi sprawami, nawet tymi drobnymi, a ja otrzymywałem tylko na e-maila tematy do akceptacji i ewentualne zmiany. Pani Magda potrafi dobrze doradzić, potrafi dobrze słuchać, dzięki czemu trafia w samo sedno i perfekcyjnie wykonuje projekt. Takich ludzi potrzeba nam zdecydowanie więcej, dzięki którym możemy realizować duże przedsięwzięcia. Polecam, polecam, polecam!

Norbert Pijarski, przedsiębiorca, hotelarz, właściciel portali noclegowych

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Pani Magda to profesjonalista w swojej dziedzinie. Podjęła się niebanalnego zadania, gdyż mój hotel jest za granicą. Po rozmowach z nią mogłem stwierdzić, że zrobiła odpowiedni research i podeszła indywidualnie do tematu. Pomysły Pani Magdy, które wdrożyłem w życie już przynoszą żniwa w postaci pozytywnych komentarzy gości. Na pewno jeszcze nieraz skorzystam z jej usług. 

Polecam serdecznie, Mvg Hotel Monaco

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Magdę poznałam w hotelu, w którym pracowałam i dla którego ona pracowała. Obszar mojej pracy łączył się w jakiejś części również z działaniami i obowiązkami Magdy. Magda jest osobą, z której doświadczenia zawodowego warto korzystać. Cenną jej zaletą jest to, że przy każdym projekcie słucha ludzi, ich pomysłów, propozycji a przy tym wykazuje spokój i bardzo dużą cierpliwość. Spędzałyśmy dużo czasu zawodowego ze sobą i mogę powiedzieć, że z uwagi na jej cechy charakteru należy do tych osób, których ostatnimi czasy rzadko się spotyka na polu zawodowym, ponieważ nie jest zapędzona i chaotyczna w działaniu, wszystko co robi jest od początku do końca spójne i przemyślane. Z Magdą konsultowałam również działania marketingowe w ramach mojego sklepu internetowego. Nasza współpraca zakończyła się bardzo dobrą znajomością również prywatną, która trwa po dziś dzień.

Sylwia, współwłaścicielka Ekotegesy.pl

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Świetne podejście do klienta, pełna responsywność i profesjonalizm, super merytoryczne teksty. Polecam, polecam, polecam!

Iwona Polak, NapoleonCat

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

FANFAR PR odpowiadała za przygotowanie i obsługę biura prasowego, organizację konferencji prasowej podczas „Festiwalu Producentów Lokalnych”. Agencja stworzyła i zarządzała komunikacją profilu firmowego na Facebooku. Jesteśmy zadowoleni z poziomu wykonanych usług i z dotychczasowej współpracy.

Thomas Renard, Dyrektor E.Leclerc Radom

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Agencja kompleksowo zajęła się stworzeniem strategii komunikacji marki. Obsługiwała biuro prasowe, tworzyła materiały i informacje prasowe, utrzymując relacje z mediami i influencerami.  Rzetelność, pomysłowość i profesjonalne podejście do projektów czynią z tej firmy godnego polecenia partnera w biznesie.

Jarosław Tomczyk, Prezes Neoflam Poland