STRATEGIA KOMUNIKACJI

„Słyszymy o wybitnych przypadkach, o dzieciakach zarabiających miliony dolarów rocznie na swoich kanałach YouTube lub fashnionistkach z milionami obserwujących.
Ale chcieć być tym wybitnym to nie strategia. To życzenie.”
Seth Godin

Myślenie życzeniowe nie zaprowadzi nas do celu. Skoro wyznaczasz sobie plany biznesowe, całkiem słusznym rozwiązaniem będzie rozpisać również działania komunikacyjne i marketingowe, które przecież są ważną częścią całej strategii biznesowej hotelu.

Nie bój się usiąść do strategii komunikacji marki. Wcale nie musisz przygotowywać opasłych tomów zapisanych drobnym maczkiem. Strategię komunikacji powinien rozumieć każdy pracownik w hotelu. Tak, aby z powodzeniem przełożyło się to na rozpoznawalność hotelowej marki.

Tematy, którymi możemy się zająć:

  1. Jak ustawić promocję i marketing w hotelu?
  2. Jak powinna wyglądać strategia komunikacji w internecie?
  3. Strategia komunikacji od podstaw.
  4. Strategia komunikacji hotelu w sytuacji kryzysowej.
  5. Strategia w social mediach.

Jak wygląda współpraca?

Może mieć formę konsultacji online lub stacjonarnej.
🚀 Preferowana forma to spotkanie na miejscu w obiekcie, burza mózgów w zespole, analiza sytuacji wyjściowej, biznesplanu. Stworzenie dokumentu strategii komunikacji marki oraz przedstawienie go całemu zespołowi w postaci kluczowego prostego hasła.

👉 Napisz na magda@markowyhotel.pl i umów się ze mną na 15-minutową rozmowę, podczas której zastanowimy się, jak podejść do tematu.

Z kim będziesz rozmawiać?

Nazywam się Magda Fularska-Pacholczak i od ponad 15 lat zajmuję się komunikacją marketingową. Pomagam firmom zaplanować strategię i dobrać takie narzędzia komunikacyjne, które przełożą się na ich wzrost. 👍

🎯 Tworzyłam komunikację dla firm z sektora AGD, galerii handlowych, e-commerce, portali noclegowych oraz oczywiście branży HoReCa. Jestem absolwentką Szkoły Strategii Marki organizowanej w ramach Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR.

Cenię prostotę, dzięki której najłatwiej poznać złożoność wielu problemów. Na co dzień praktykuję pracę z głosem i ciałem metodą Lowena.

Jak się ze mną współpracuje?

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Pani Magda realizowała dla mnie trzy przedsięwzięcia, większe i mniejsze, a do każdego z nich podchodziła bardzo indywidualnie i perfekcyjnie. Po wspólnych ustaleniach sama zajęła się wszystkimi sprawami, nawet tymi drobnymi, a ja otrzymywałem tylko na e-maila tematy do akceptacji i ewentualne zmiany.
Pani Magda potrafi dobrze doradzić, potrafi dobrze słuchać, dzięki czemu trafia w samo sedno i perfekcyjnie wykonuje projekt. Takich ludzi potrzeba nam zdecydowanie więcej, dzięki którym możemy realizować duże przedsięwzięcia. Polecam, polecam, polecam!



Norbert Pijarski
przedsiębiorca, hotelarz, właściciel portali noclegowych

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Magdę poznałam w hotelu, w którym pracowałam i dla którego ona pracowała. Obszar mojej pracy łączył się w jakiejś części również z działaniami i obowiązkami Magdy.
Magda jest osobą, z której doświadczenia zawodowego warto korzystać. Cenną jej zaletą jest to, że przy każdym projekcie słucha ludzi, ich pomysłów, propozycji a przy tym wykazuje spokój i bardzo dużą cierpliwość. Spędzałyśmy dużo czasu zawodowego ze sobą i mogę powiedzieć, że z uwagi na jej cechy charakteru należy do tych osób, których ostatnimi czasy rzadko się spotyka na polu zawodowym, ponieważ nie jest zapędzona i chaotyczna w działaniu, wszystko co robi jest od początku do końca spójne i przemyślane.
Z Magdą konsultowałam również działania marketingowe w ramach mojego sklepu internetowego.
Nasza współpraca zakończyła się bardzo dobrą znajomością również prywatną, która trwa po dziś dzień
.

Sylwia,
współwłaścicielka Ekotegesy.pl

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Świetne podejście do klienta, pełna responsywność i profesjonalizm, super merytoryczne teksty. Polecam, polecam, polecam!

Iwona Polak, NapoleonCat