Chcesz by kolacja walentynkowa była strzałem w dziesiątkę? A organizowane przez hotel wydarzenia na długo zapadały w pamięć? Zostań projektantem doświadczeń i twórcą wspomnień.

gość-hotel-doświadczenia-sztuka-tworzenia-wspomnień-guest-experience

Doświadczając czegoś po raz pierwszy zwykle lepiej to potem pamiętamy. Tworząc momenty WOW, zaskakując gości starajmy się odejść od schematów i uruchomić wyobraźnię.

No cóż, ale co zrobić, gdy nasz gość przeżył już sporo walentynek? Kolacja przy świecach, z muzyką na żywo – choć przyjemna – może nie wystarczyć, by zapisać się na dłużej w pamięci.

A gdyby tak to goście przyrządzili walentynkową kolację? Lepiej zapamiętujemy i tym samym bardziej cenimy rzeczy, w których sami bierzemy udział. Musimy uruchomić mięśnie i śmiałość, by stworzyć przystawkę i danie główne pod okiem szefa kuchni.

Zaangażuj zmysły. Zapach, dźwięk, oświetlenie i temperatura na sali, jak dobrze wiecie, wszystko to ma znaczenie. I wpływa na lepsze zapamiętanie.

Dla osób biorących udział w tworzeniu walentynkowej kolacji to ważne wydarzenie. Może im towarzyszyć niepewność, duża doza ciekawości i lekki strach przed efektem końcowym. Ugotowanie kolacji to nie lada wyzwanie! Doceńcie to i celebrujcie! Otworzenie szampana z hukiem może być dla gości miłym akcentem.

Nie unikaj emocji. Twórz doświadczenia, które gość będzie pamiętać przez kolejne 10 lat i dłużej.
By tak się stało:
angażuj go w działania,
pozwól, by mógł doświadczać wszystkimi zmysłami,
świętuj jego sukcesy i ważne wydarzenia,
kreuj chwile, których nie miał okazji przeżyć w innym miejscu.
Powodzenia!

Skorzystaj z innych podpowiedzi i przeczytaj:

Jak stworzyć personę i określić grupy gości hotelowych?

Mapa Podróży Gościa Hotelowego i jej wpływ na doświadczenia klientów

Opis obrazu
Scroll to Top