Blog dla hotelarzy

Jeżeli w poszukiwaniu wiedzy, wpisując w Google frazę „blog dla hotelarzy” trafiłeś właśnie na tę stronę, to mam nadzieję, że najbliższe kilka minut spędzone na blogu przyniosą Ci inspirację i odpowiedź na nurtujące pytania.

Blog o marketingu dla hotelarzy

Markowyhotel.pl to blog poświęcony komunikacji, nie tylko marketingowej. Założyłam go w 2016 roku i od tego czasu uzbierałam tu sporo ciekawych tekstów.

Skąd pomysł na powstanie bloga o tematyce marketingowej dla hotelarzy? Z jednej strony to moje wewnętrzne zamiłowanie do dzielenia się wiedzą z innymi. Z drugiej strony bardzo duża potrzeba, by zacumować w jednym porcie. Zanim żywo zaczęłam interesować się branżą HoReCa, moja agencja marketingowa posiadała klientów z różnych sektorów (galerie handlowe, e-commerce, obiekty sportowo-rekreacyjne oraz AGD). Przekrój projektów był bardzo szeroki. A ja coraz bardziej odczuwałam potrzebę specjalizacji w jednej branży, po to, by móc lepiej rozumieć jej problemy i projektować skuteczniejsze rozwiązania.

Na moim blogu dla hotelarzy znajdziecie artykuły dotyczące strategii komunikacji, narzędzi marketingowych, psychologii i ekonomii behawioralnej, sposobów promocji hoteli, pensjonatów i obiektów w stylu slow, porad content marketingowych oraz guest experience.
Chcąc ułatwić hotelarzom oraz restauratorom projektowanie komunikacji z gościem stworzyłam personę oraz Mapę Podróży Gościa Hotelowego.

Markowyhotel.pl to nie tylko edukacyjny blog dla hotelarzy, to również doraźna pomoc.
Dla hotelarzy, restauratorów, osób prowadzących pensjonaty i obiekty noclegowe w stylu slow oferuję:

W planach na 2021 rok mam również stworzenie obszernych e-booków, które pomogą hotelarzom w skutecznej komunikacji z gośćmi.

Zapraszam, rozgość się na stronach marketingowego blogu dla hotelarzy!

Napisz do mnie magda@markowyhotel.pl

Nawiążmy kontakt przez LinkedIn.

Przeczytaj również moje artykuły, które piszę dla mediów z branży HoReCa:

👉 Życie na abonament, czyli o modelu subskrypcyjnym w hotelu

👉 Jak zwiększyć liczbę rezerwacji bezpośrednich w hotelu za pomocą social mediów?

Scroll to Top